Brev:
Yoghurt - 9 mdr.
7. november 2006
Alder:
9 mdr.
Yoghurt - 9 mdr.
Hej Helen
Jeg vil lige høre om vores søn på 9 1/2 mdr. må få sødmælksyoghurt om morgenen istedet for en flaske allomin2? Da vi gerne vil stoppe med flasken til ham...
Jeg har prøvet med A38 med frugtmos det var ikke noget hit derfor måske yoghurt...
Hilsen Rikke